Cadeautjes

Plaats en bekijk hier de ANDROID Post
Tip, zet je toestelgegevens bij je onderschrift, zien we gelijk wie er Android is.
Plaats reactie
Yentlamy
Newbee
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-03-2013 21:58

Cadeautjes

Bericht door Yentlamy » 31-03-2013 22:04

Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum, maar ook nieuw met Smurfs Village....dus moet er nog helemaal inkomen.
Ik snap ondertussen het vrienden zoeken via Facebook, ik kan ook cadeautjes weggeven (behalve bij diegene, die SV niet ge-update hebben), maar ik ontvang geen cadeautjes terug. Of de buurtjes geven niets weg of ik krijg ze op e.o.a. manier niet op mn land te zien of ik doe iets niet goed? Iemand suggesties?
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 01-04-2013 00:09

Het is helaas heel normaal om veel ( en dan bedoel ik echt veel) minder cadeaus te krijgen dan je geeft.
Ik weet niet hoeveel vrienden je hebt, maar in het clubje waarik zit zitten mensen met 100+ vrienden die trouw geven maar zelf maar een stuk of 5/10 krijgen
En echt niet oomdat er niet gegeven wordt, maar het meeste komt (bewezen) niet aan.
Natuurlijk is ook vaak qua tijd niet altijd mogelijk om zoveel elke dag te bezoeken.
En dat is mede er heel veel problemen zijn om uberhoubt bij sommige te komen.
Het ligt echt niet aan jou dus geef niet op 1 smurf wave
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Yentlamy
Newbee
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-03-2013 21:58

Bericht door Yentlamy » 01-04-2013 12:46

[quote="Roeli"]Het is helaas heel normaal om veel ( en dan bedoel ik echt veel) minder cadeaus te krijgen dan je geeft.
Ik weet niet hoeveel vrienden je hebt, maar in het clubje waarik zit zitten mensen met 100+ vrienden die trouw geven maar zelf maar een stuk of 5/10 krijgen
En echt niet oomdat er niet gegeven wordt, maar het meeste komt (bewezen) niet aan.
Natuurlijk is ook vaak qua tijd niet altijd mogelijk om zoveel elke dag te bezoeken.
En dat is mede er heel veel problemen zijn om uberhoubt bij sommige te komen.
Het ligt echt niet aan jou dus geef niet op 1 smurf wave[/quote]

Het is ineens gelukt, vanmorgen had ik een cadeautje. Thanks....anoniem.
Waarom kan ik geen 2e brug plaatsen? Moet ik dan in een bepaald level zitten.
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 01-04-2013 13:19

Je kan meerdere bruggen plaatsen per rivier maar alleen op vaste plekken. En het hangt idd af van het level of je uiteindelijk mag oversteken naar een nieuw stuk land.
Je begint met een kleine houten (oost) een lange houten (west,) en daarna kan je voor steen kiezen.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 01-04-2013 13:24

Oh ja, je moet natuurlijk wel genoeg ruimte (dmv land uitbreiding) hebben om het max van 4 bruggen per rivier te plaatsen.( mocht je dat willen)
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 01-04-2013 13:25

Je kan meerdere bruggen plaatsen per rivier maar alleen op vaste plekken. En het hangt idd af van het level of je uiteindelijk mag oversteken naar een nieuw stuk land.
Je begint met een kleine houten (oost) een lange houten (west,) en daarna kan je voor steen kiezen.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Yentlamy
Newbee
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-03-2013 21:58

Bericht door Yentlamy » 01-04-2013 13:44

[quote="Roeli"]Je kan meerdere bruggen plaatsen per rivier maar alleen op vaste plekken. En het hangt idd af van het level of je uiteindelijk mag oversteken naar een nieuw stuk land.
Je begint met een kleine houten (oost) een lange houten (west,) en daarna kan je voor steen kiezen.[/quote]

Dank voor je antwoorden Roeli. Ik dacht al, dat het met level te maken had. Kan ook maar 1 brug vinden in mn shop en dat is naar Oost. Soms ben ik ook ineens mn vrienden kwijt, 10 minuten later zijn ze er weer. Het ligt dus aan het spel en dat nemen we maar op de koop toe ....tis erg verslavend en leuk! Ik zal nog weleens langs komen met vraagjes.
Overigens....kom ik jouw naam overal tegen op het www als het met smurfen te maken heeft, hahaha.
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 01-04-2013 13:51

smurflol ha! Ik ben ook helemaal niet actief hoor lachendesmurf
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Plaats reactie