Smurfs start steeds opnieuw

Iedereen met een Apple IPad/IPhone kan hier terecht.
Tip. Zet je toesteltype bij je onderschrift , dan weten we dat je een Apple gebruiker bent.
Plaats reactie
Jorikiboy
Newbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-07-2013 18:14

Smurfs start steeds opnieuw

Bericht door Jorikiboy » 22-07-2013 18:27

Help!

Sinds een paar dagen heb ik dat als ik de tijdhack doe bij de smurfen of een andere app open en ik ga weer terug naar de smurfen moet het spel steeds opnieuw opstarten. Vroeger had ik dit nooit en kon ik na de tijd verschuiven gewoon weer verder gaan op welke plek enzo ik gebleven was bijv. Op de mountain ofzo. Het ligt ook niet aan een update, want mijn vrienden hebben dit niet. Help?
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 25-07-2013 15:07

Beeline is al een hele tijd bezig om time cheating aan te pakken. .
Het begon al lang geleden met de waarschuwing dat er smurfen gaan
Verdwijnen. . Daarna ontploft je dorp!!
In het begin bleef het bij die dreiging en gebeurde er verder niets..
Later werd het serieus en gebeurde het ook echt. .
Mijn dorp is al twee x ontploft. .

Wat jij moet doen is proberen om een backup terug te zz via game center..
Ik heb zo het vermoeden dat jou hele backup systeem via recovery overhoop ligt
en niet zal gaan werken..(DE grote smurf recovery optie bedoel ik )

Suc6
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Jorikiboy
Newbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-07-2013 18:14

Bericht door Jorikiboy » 04-08-2013 18:29

Hey man,

Bedankt voor de informatie, maar nu is er een nieuw probleem want een paar vrienden hadden het spel eerst verwijderd, omdat ze het niet meer speelden en later kregen ze via GameCenter de optie om weer verder te gaan waar ze gebleven waren. Ik dacht misschien kan ik dat ook, maar sinds kort is er een update en kwam ik erachter dat ik het spel via een ander Apple-ID had gedownload, maar dat account heeft nu een ander wachtwoord. Het spel staat echter wel op mijn GameCenter. Mijn vraag was nu als ik het spel verwijder en dan download via mijn Apple-ID zou ik dan een optie krijgen net als mijn vrienden om verder te gaan waar ik gebleven was met het spel op mijn Apple-ID?
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 10-08-2013 13:33

GC heeft deze opties..

Als er eenmaal een verbinding is met je GameCenter maakt deze vrijwel realtime een online spel. Als je nou inlogd met een ander toestel of opnieuw inlogd na dataverlies is het mogelijk om je data te herstellen! De App zal je dan vragen om een NIEUW spel te spelen, je opgeslagen OUDE SPEL te spelen of je opgeslagen ONLINE spel te gebruiken om je toestel te restoren! Beide versies kan je pre-viewen en dan kan de juiste hersteld worden. Op deze manier kan je ook op twee toestellen met het zelfde de spel spelen. of twee dorpen op een toestel met een verschillend GC account..

Dus het is een keuze kwestie..
En als je niet te veel veranderd hebt verlies je toch niet veel.
Als er nog een oude is zet je die terug en update je hem alsnog toch?
Suc6
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Plaats reactie