de stand van zaken van misskuss

Iedereen met een Apple IPad/IPhone kan hier terecht.
Tip. Zet je toesteltype bij je onderschrift , dan weten we dat je een Apple gebruiker bent.
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 24-05-2012 09:56

oooohhhhhh
als je iets verandert aan je huisje, zoals een shed oid dan mag je hem niet meer verplaatsen want POEF alles weer weg.

Zag het al ergens voorbijkomen op de andere site, wel jammer van al t werk met verzamelen van steen en hout.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

clocksmurf

Bericht door misskuss » 25-05-2012 23:47

moet je nou toch horen, ik ben net klaar met de ipad en denk, ik zal ff de stand opnemen voor de boutjes. Krijg ik op d eiphone de melding dat clocksmurf klaar is met een heel verhaal erbij. En dat bij 80 boutjes, de 90 heb ik dus niet gehad. Scheelt dus een hoop tijd. Alleen wel een lastig parket want de ipad is dus nog neit klaar. Hoop dan wel dat iedereen geduld heeft en wacht met kadootjes geven tot de avond of vroege ochtend want dan komt ie daar ook klaar. Ik kan me afbeelding nog niet aanpassen, ik heb twee villages op 1 account en dus wel boutjes nodig.

90 boutjes minder en toch klaar, moet niet gekker worden. Op de ipad is de stand 59/70, hihi zou die ook stoppen bij de 80 hahaha.

Nou, ik ga nog wat verf uitdelen voor de buren, die wilden verbouwen
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 29-05-2012 21:48

Had net op de ipad 79/80 boutjes en nu weer 1/80 boutjes. Jammmmmer voor mij dus ik mag nog ff doorgaan. Verder geen flessenpost gehad, raar maar waar. Misschien da tik het spel er eens af knal, misschien scheelt dat.

Op de iphone bijna klaar met de flessenpost, vind het wel bizar van sommige opdrachten. Stuur 34 uur smurfen weg, plant 79 tomaten planten. En dan nog een vlotje voor 24 uur. We redden het wel, met passen en meten.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 30-05-2012 21:55

van de flessenpost een vlaggetje gehad, bwehhhh. Ach een gegeven paard niet in de bek kijken toch. De stand voor de boutjes opd e ipad is inmiddels opgelopen naar 38/80 dus hebben we nog een aantal dagen te gaan. De kadootjes worden steeds minder, denk omdat de meeste hun robotje klaar hebben. Jammer voor mij, ik hou vol hoor want de echte harde kern buurtjes zijn blijvertjes hihi.

Dacht trouwens dat clocksmurf een hoop bijzonders was maar na 2 opdrachten blijft het stil. Is dit bij iedereen zo?
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
P1entjee
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 121
Lid geworden op: 19-05-2012 10:34

Bericht door P1entjee » 30-05-2012 22:35

Moest vier opdrachten doen, huisje customizen, raft voor steen, smurfen weg voor 24 uur, en raft voor hout.
Als je geen doel hebt, kan je ook niks bereiken.
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 31-05-2012 09:37

[quote="P1entjee"]Moest vier opdrachten doen, huisje customizen, raft voor steen, smurfen weg voor 24 uur, en raft voor hout.[/quote]

En wat heeft dit opgeleverd???


Ik ga nu ff een update doen, kwam erachter omdat ik een berichtje zag op facebook en ik kon iemand zn kadootje niet geven, werd gezegt dat ik up moest daten. Nou daar gaat ie dan.

Weet dat je niet op de flessenpost meot drukken want dan gaat er van alles fout, eens kijken of dit waar is. En we krijgen sportsmurf voor geld en wild smurf voor berries.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 31-05-2012 23:07

de update gedaan, de boutjes zijn doorgeschoten naar 90 dus ik ben nu al weer een stukje verder. Ook palmpje geplant, iedereen die er langskomt kan hier water geven, schijnt dan iets meer op te leveren.

Verder een bak vol met opdrachten, voetbalveld gevonden hihi en nu maar afwachten hoe alles eruit komt te zien.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 01-06-2012 11:41

Ik heb een aantal palmbomen met een plaatje, en andere die ik gelijkertijd heb geplant hebben dat niet???? Blijft vaag zo zonder een uitleg. Over een week kunnen we er vast om lachen hihi.

Verder gaat het boutjes aantal snel omhoog, zit al op 35/90 dus misschien wel klaar na het weekend. Het voetbalveld is op beide apparaten in progress, eens kijken of dat wat oplevert. Helaas heb ik geen SB anders zou ik wildsmurf kopen, heb wel iets om naar uit te kijken.

Ik klungel nog ff verder hier, ga ff lezen of er wat nieuws is.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 04-06-2012 10:36

Wat een druilerig weer hier in Rotterdam, echt waar. Probeer het zonnetje in huis te zijn maar het kost wel wat energie. Nou dan kan je beter op een smurfeiland zitten, daar schijnt iedere dag gewoon de zon. Ik zit trouwens in bubio om de smurfjes (7stuks) de hort op te sturen voor de flessenpost. wat gaan we doen.

En ik ben nu voor de tweede keer bezig met 90 boutjes verzamelen, ik weet niet hoor maar krijg de indruk dat het niet de bedoeling is dat ik robotsmurf op het eiland mag hebben.

Verder vind ik het super leuk dat iedereen in EK sferen komt. Ik ga nog wat items toevoegen, als de financiele zaken beter worden.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 05-06-2012 09:50

En jahoor, hij is eindelijk gelukt, de smurfrobot is er ook bij mij.

Ik heb me plaatje gelijk veranderd en ik krijg nu heel veel flesjes bij allebei mijn villages. Vanaf gisteravond geef ik dus twee keer per dag een kadootje. Omdat het in de ochtend prima te doen is, geef ik op die momenten wat er volgens het plaatje gevraagd wordt. Als ik twijfel dan geef ik een potje verf, soms groen voor de XP en soms een verfflesje.

Mijn flessenpost is niet meer boven water gekomen, ik sla deze week dus over en hou me bezig met alle quests van de overige smurfen op het eiland. En dat zijn er al genoeg dus.

Fijne dag allemaal en tot smurfs
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
Plaats reactie