de stand van zaken van misskuss

Iedereen met een Apple IPad/IPhone kan hier terecht.
Tip. Zet je toesteltype bij je onderschrift , dan weten we dat je een Apple gebruiker bent.
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 12-06-2012 08:43

Ik ben in het bezit van heeeeeel veel smurfberries, nou dan wordt het toch wel leuk dat je eens iets kan aanschaffen op SV. Heb natuurlijk net het ijskarretje gemis maar die komt vast nog wel een keer voorbij, dus ik wacht af en sla toe als het kan.

Verder loopt alles volgens plan, eens kijken hoe snel ik nu door een level kan gaan, vind het best balen als je er ruim 2maanden over doet om een level omhoog te gaan. Zit op de ipad op level 43 en op de iphone 37, dus veel XP nodig hihi. Zal dat aanpassen op gamecenter en veel zonnebloemen vragen, maak ik daar een leuk tuintje mee.

Ik heb de flessenpost gered en een groen treintje otnvangen, de andere fles is met stille trom vertrokken zonder tegenbericht dus die zie ik niet meer terug. Eens kijken hoe snel er een update komt.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 12-06-2012 11:45

Als je toch veel bierries hebt en je kan ze missen, koop eens een paar dure hoedjes!!
En natuurlijk veel dingen planten die lekker veel xp's opleveren! Je gebruikt gewoon herries om snel klaar te zijn.
Je bent zo door je levels heen.

Maar niet te snel hoor!! anders is het niet leuk meer! Ik gebruik alleen bij hele saaie levels zonder nwe opdrachten, en waar je eigenlijk voor niets zit te w88.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 12-06-2012 12:44

Gisteravond heerlijk gespeeld op de ipad, dochter op de ipod en de iphone lag naast me. Ik heb met een big smile zitten spelen, heb nu ineens veel meer zin weer. En ik hou me nog netjes in, wel ga ik leuke dingen doen met de berries die ik heb.

Dus Roeli bedankt voor je tip, raad en hints. Enne voor de mensen die iets meer willen weten, ik beantwoord alleen een pm.

Vandaag al vroeg kadootjes uitgedeeld op d eiphone, nu vanavond nog op de ipad en gelukkig gaat het tegenwoordig sneller, iedereen is bijna klaar met robotsmurf denk ik.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

Bericht door misskuss » 20-06-2012 12:41

Een snelle update van smurfjes bij moi. Er gebeurt niet zo veel momenteel, merk wel dat het aardig wat tijd vergt om al je buurtjes te voorzien van een kadootje. En dat ik veel van someone krijg wort er niet makkelijker op, weet niet zo goed wie er wel of niet langs komt.

En ik geeft per dag aan 82 vrienden en dat twee keer per dag, dit is exclusief de facebook vrienden. Dus ik geef zo'n 180 keer per dag iets weg. En ik heb niet eens een mooie witte baard en krijg ook geen mooie tekening van kinderen. (sinterklaas)

Ik blijf het voorlopig wel doen tot aan mijn vakantie en daarna ga ik te rade of ik dit zo wil houden. Ik ga de dorpjes van het weekend weer eens opnieuw inrichten, heb er zin in, gewoon ff opruiming houden hihi.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
Arja54
Baby Smurf
Baby Smurf
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-08-2012 16:50

Bericht door Arja54 » 06-08-2012 17:56

Ik weet niet of ik op de juiste plek post maar ik heb mijn 3 eerste boutjes kado gehad en dat zal komen omdat ik mij heb aangemeld bij dit forum. Hardstikke bedankt, ik wil graag wat terug doen maar moet denk ik eerst vrienden worden op Game center (Ipad) voordat ik jullie kan vinden. Ik ga gewoon proberen wat namen van de gebruikerslijst toe te voegen en hoop dat ik snel kadootjes terug kan geven. Maar gulle gevers ,in ieder geval vast bedankt voor de boutjes. groetjes Arja
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 07-08-2012 13:08

Als je bij je vrienden kijkt (huisje met kruisje) dan kan je al zien wie je momenteel als vriend hebt, die kan je zeker vast wat geven!

Wel ff inloggen!
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Bericht door oma smurfin » 07-08-2012 16:26

[quote="Arja54"]Ik weet niet of ik op de juiste plek post maar ik heb mijn 3 eerste boutjes kado gehad en dat zal komen omdat ik mij heb aangemeld bij dit forum. Hardstikke bedankt, ik wil graag wat terug doen maar moet denk ik eerst vrienden worden op Game center (Ipad) voordat ik jullie kan vinden. Ik ga gewoon proberen wat namen van de gebruikerslijst toe te voegen en hoop dat ik snel kadootjes terug kan geven. Maar gulle gevers ,in ieder geval vast bedankt voor de boutjes. groetjes Arja[/quote]

je zal op mij helaas nog even moeten wachten als vriendje want mijn spel is gecrasht
mocht het weer naar behoren gaan werken ( hoop ik) dan voeg ik je graag toe
in ieder geval welkom hier op ons forum
misskuss
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 73
Lid geworden op: 17-05-2012 09:30

terug van vakantie

Bericht door misskuss » 20-08-2012 10:04

hoi hoi sllemaal hier op de site,
de vakantie is weer voorbij, de werkdag is begonnen dus de smurfen zal ook weer actiever worden. Helaas is het ff niet mogleijk om kadootjes te geven want ik heb ineens geen vrienden meer!!!!!

Ik blijf een verslaafde, zelfs nu ik onbeperkt smurfberries heb hihihi.
een zonnige groet en liefs,
misskuss
---------------------------------
Hoe minder ik vind, hoe meer ik ontdek.
ipod, ipad, iphone, alle met JB
Plaats reactie