Chat

Hier Kan iedereen zijn zegje doen
Plaats reactie
Martje008
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-05-2012 00:12

Bericht door Martje008 » 17-08-2012 16:58

@ oma: Speel dan een beetje vals met de tijd, misschien zetten ze je dan terug erg lol
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 17-08-2012 17:21

Ja! Das een goeie!
Lekker veel vals vals spelen, wie weet wat voor uitwerking het heeft.
Je hebt toch nix te verliezen!
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Bericht door oma smurfin » 18-08-2012 07:22

[quote="Martje008"]@ oma: Speel dan een beetje vals met de tijd, misschien zetten ze je dan terug erg lol[/quote]

Drama zelfs dat gaat niet want dan schiet ie ook spontaan naar level 52 Drama
Martje008
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-05-2012 00:12

Bericht door Martje008 » 18-08-2012 08:24

Ai, ai, stuur nog maar eens een brief naar beeline en vraag hoeveel sb je krijgt als je terug op level 1 start.
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

weef een upgrade en berries planten?

Bericht door Roeli » 19-08-2012 12:24

Is die upgrade bij jullie apples er al waar je berries kan planten?
En ook een klungel huisje?
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Martje008
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-05-2012 00:12

Bericht door Martje008 » 19-08-2012 12:25

Jep :)
Hebben we, ik ga maar eens vlug sb oogsten yeah
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 19-08-2012 12:51

Tjonge. Kan niet op met die upgrades bij jullie.
Wij hebben nu net pas de palmbomen upgrade en brils huisje.

Nou ja, ff een paar weekjes w88 dan maar weer.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

weef een upgrade en berries planten?

Bericht door Roeli » 19-08-2012 12:51

Is die upgrade bij jullie apples er al waar je berries kan planten?
En ook een klungel huisje?
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Patrick
Baby Smurf
Baby Smurf
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-06-2012 14:19

Bericht door Patrick » 19-08-2012 16:19

Sorry, maar het is erg stilletjes sinds de up-date: hoewel mijn vriendennog gewoon in GameCenter terug te vinden zijn, zijn ze er niet meer in Smurfs Village. Vanmorgen waren er plots weer 20 vriendjes, maar die zijn ook nu weer spoorloos verdwenen... :(

Is het nu echt zo moeilijk voor Beeline om een update neer te zetten die geen problemen geeft?
Patrick
Baby Smurf
Baby Smurf
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-06-2012 14:19

Bericht door Patrick » 19-08-2012 16:28

[quote="oma smurfin"]goede morgen allemaal,
vanmorgen beeline maar weer eens een boze mail gestuurd met de vraag waarom ik geen reactie meer terug krijg van hun.

Na de update ben ik weer spontaan een level verder gesprongen zuchttttt.
waar is toch mijn oude leveltje 42 :cry:

Ik wacht nu tot maandag af of ik nu eindelijk een reactie krijg van beeline en zoniet dan denk ik dat ik met die hele smurfenzooi gaat stoppen want ik heb er mn buik vol van.

Het is jammer van al die smurfbesjes die ik gekocht heb maar het is niet anders.[/quote]

[quote="Roeli"]Oma toch!

Het is niet die hele Smurfen zooi, maar die hele BEELINE ZOOI !!!

Die lui zouden de boel eens flink op de schop moeten zetten.

Eerst maar eens stoppen met die constante stroom aan updates
en deze pas vrijgeven na een grondige beta/alfa testfase wereldwijd!

Alle items die gewoon bewezen niet werken zoals M.I.B. quest bijv. of de totempaal gewoon uit het spel halen!
Voor bestaande spelers met problemen zal het een opluchting zijn en nieuwe spelers missen het niet eens!
Elke keer weer een pleistertje dat weer loslaat werkt gewoon niet!

Vrienden gebeuren kan veel makkelijker, gewoon op eigen servers de boel bij elkaar houden en net als bij online spellen de speler laten inloggen bij Beeline zelf.
Dit gedoe met dat enorme trage facebook/gamecenter werkt gewoon niet! en vrienden/platformen zijn dan gewoon uitwisselbaar.

Verder is de service natuurlijk zwaar kL@%#@.

Iedereen die ooit wel eens iets online heeft gekocht hetzij een stofzuiger of een smurfberrie, staat wel op een een of andere manier geregistreerd!
Dus na een (zoveelste) Crash moeten zij gewoon niet moeilijk doen en gewoon ALLE ooit aangeschafte berries vergoeden!
Zeg nou zelf, dit zijn DIGITALE PRODUCTEN zonder enige vorm van productie proces en gewoon makkelijk te realiseren!

Wel eens opgevallen dat je bij zo'n miljoenen bedrijf met miljoenen spelletjes klanten wereldwijd maar een handjevol servicemedewerkers tegenkomt?
Het zijn altijd de zelfde mensen die de vragen beantwoorden met de zelfde standaard antwoordjes!
En dat Beeline gewoon lekker doorgaat met constant verschillende versies van dit spel uit te brengen in allerlei versch. landen.
Waarom niet samen de krachten bundelen en behalve de taal wereldwijd gewoon 1 gelijk spel voor iedereen?
Zo hebben alle programeurs en bedenkers gezamelijk 1 doel i.p.v. elkaar de loef afsteken met een moiere en betere versie!

Het Spel heeft uiteindelijk een bedenker en eigenaar die gewoon de boel laat versnipperen, en dat is gewoon heel erg zonde want het spel is gewoon heel leuk, en dat er goud geld verdiend wordt is ook een feit. De meeste mensen zijn best bereid om daar geld voor uit te geven.
Maar zorg dan voor een goed product!!

Weet je dit is politiek pur sang! 1 land een zooi provincies en nog meer gemeentes met allemaal een eigen beleid!
en niet willen toegeven dat een ander systeem werkt en over neemt! en rijk dat "Democratisch" niet kan/wil ingrijpen!

Ach Ik kan wel doorgaan maar wie ben ik?
Ik wordt hier gewoon een beetje droevig van.


Discussie topic ???


Drama[/quote]

Jeetje oma, wat een problemen met je account. Ik kan me goed voorstellen dat je je buik er vol van hebt en er over denkt ermee te stoppen. Ik kom zelf niet enorm grote problemen tegen, maar wel voortdurend kleine problemen (totempaal, flessenpost, vrienden, noem het maar...). De 'kwaliteit' die Beeline neerzet is om te janken. Het bedrijf lijkt enkel en alleen bezig flink te cashen op de smurfberries en de kwaliteit van het spel minder belangrijk te vinden. Niet gek opkijken als ik eerdaags ook de stekker eruit trek. Ik skan me goed vinden in de post van Roeli van afgelopen vrijdag...
Plaats reactie