Een heel groot probleem

Hier Kan iedereen zijn zegje doen
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Een heel groot probleem

Bericht door oma smurfin » 06-08-2012 22:59

vanmiddag sloeg smurfvillage bij mij op hol en sloeg ik van level 42 door naar level 50

zullen de meeste denken zooo das lekker, ja dat dacht ik ook tot smurfvillage allemaal rare dingen begon te doen en op het eiland helemaal
Ik knal er ook nu steeds uit waardoor ik ternauwernood nog dorp in kan komen

ik heb op verschillende manieren geprobeerd mijn oude dorp terug te krijgen maar dat lukt helaas niet.
als ik bij options 16x op grote smurf mept dan komt alleen het nieuwe dorp level 50 met de vele problemen in zicht of ik kan naar level 1.
tijd terug zetten helpt ook niet.

Nu heb ik weinig zin in om weer in level 1 te beginnen vooral gezien de tijd die ik in al die levels heb gestoken en dan niet te vergeten de itunes kaarten.

ik laat smurfvillage nu even een paar dagen rusten in de hoop dat er een wonder gaat gebeuren (ook omdat ik 2 dagen heel druk ben) en er iemand komt met DE oplossing.

naar beeline mailen lukt me niet omdat ik gewoonweg niet voldoende over het engels beschikt en ook niet uit hun site komt vanwege het feit dat deze in het engels is.

dus als er iemand is die mij kan helpen HELPPPPPPPP
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 07-08-2012 13:03

Hi zent mij je text maar en ik vertaal het wel voor je, en stuur het door.

P.S. heb je niet nog ergens je BACKUPS bij je gamecenter?
iedere apple heeft die!
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Silke
Klungel Smurf
Klungel Smurf
Berichten: 25
Lid geworden op: 18-05-2012 22:51

Bericht door Silke » 07-08-2012 13:41

dear beeline, I have problem with smurfsvillage i was at level 42 suddenly i was at level 50 since then, I have had strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now. and it's hard to go in the village. i also tried with recovery village and pushing 16 time on Papa Smurf tried but no result. i have spent a lot of time to this game hope.i you can resolve the issue

greeting omasmufin

ik hoop dat het lukt met beeline
s1lke76
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 07-08-2012 13:57

[quote="Silke"]dear beeline, I have problem with smurfsvillage i was at level 42 suddenly i was at level 50 since then, I have had strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now. and it's hard to go in the village. i also tried with recovery village and pushing 16 time on Papa Smurf tried but no result. i have spent a lot of time to this game hope.i you can resolve the issue

greeting omasmufin

ik hoop dat het lukt met beeline[/quote]

Ja zo kan het natuurlijk ook [url=http://www.forumsmilies.nl][img]http://www.fo


Alleen ik zou de text ietsjes aanpassen

Dear beeline,

I have a problem with smurfsvillage. I was at level 42 and suddenly i was at level 50, since then i have strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now, and it's hard to go back in the village. I also tried to recover the village by tapping 16 times on Papa Smurf but with no result, I've spent a lot of time into this game and i hope you can resolve the issue.

Greeting omasmufin

P.S. I play on the Ipad.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Bericht door oma smurfin » 07-08-2012 16:24

[quote="Roeli"][quote="Silke"]dear beeline, I have problem with smurfsvillage i was at level 42 suddenly i was at level 50 since then, I have had strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now. and it's hard to go in the village. i also tried with recovery village and pushing 16 time on Papa Smurf tried but no result. i have spent a lot of time to this game hope.i you can resolve the issue

greeting omasmufin

ik hoop dat het lukt met beeline[/quote]

Ja zo kan het natuurlijk ook [url=http://www.forumsmilies.nl][img]http://www.fo


Alleen ik zou de text ietsjes aanpassen

Dear beeline,

I have a problem with smurfsvillage. I was at level 42 and suddenly i was at level 50, since then i have strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now, and it's hard to go back in the village. I also tried to recover the village by tapping 16 times on Papa Smurf but with no result, I've spent a lot of time into this game and i hope you can resolve the issue.

Greeting omasmufin

P.S. I play on the Ipad.[/quote] :D

ik heb mijn tekst in het nederlands gestuurd maar deze doe ik vanavond wel even als kleindochter ligt te slapen want dat is nu ff te druk.
roeli kan je er ook nog even bij vermelden dat er veel geld in is gestoken voor de besjes!

de recover van smurfvillage werkt dus niet en waar ik de back up van de ipad kan vinden????
elke oplossing is welkom
Zoetermeercity
Newbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-08-2012 18:30

Bericht door Zoetermeercity » 07-08-2012 18:47

Hallo Allemaal.

Misschien kunnen jullie mij helpen? ik heb een Sony Experia, en heb daar Smurf Village op geinstaleerd van Android, Nu zit ik in level 18 en op 82%
Ik heb nu een heel groen scherm voor me en daar moet ik een huisje plaatsen als ik dat wil doen zegt die dat dat niet lukt omdat er geen brug naar dat land zit, ik kan er dus helemaal nix mee, de 1nige oplossing is WEER opnieuw te beginnen!

Of heeft iemand een andere oplossing?

Met vriendelijke Groet
Dennis
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Bericht door oma smurfin » 07-08-2012 20:17

[quote="oma smurfin"][quote="Roeli"][quote="Silke"]dear beeline, I have problem with smurfsvillage i was at level 42 suddenly i was at level 50 since then, I have had strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now. and it's hard to go in the village. i also tried with recovery village and pushing 16 time on Papa Smurf tried but no result. i have spent a lot of time to this game hope.i you can resolve the issue

greeting omasmufin

ik hoop dat het lukt met beeline[/quote]

Ja zo kan het natuurlijk ook [url=http://www.forumsmilies.nl][img]http://www.fo


Alleen ik zou de text ietsjes aanpassen

Dear beeline,

I have a problem with smurfsvillage. I was at level 42 and suddenly i was at level 50, since then i have strange ploblems especially on the island and i'm always thrown out of the village now, and it's hard to go back in the village. I also tried to recover the village by tapping 16 times on Papa Smurf but with no result, I've spent a lot of time into this game and i hope you can resolve the issue.

Greeting omasmufin

P.S. I play on the Ipad.[/quote] :D

ik heb mijn tekst in het nederlands gestuurd maar deze doe ik vanavond wel even als kleindochter ligt te slapen want dat is nu ff te druk.
roeli kan je er ook nog even bij vermelden dat er veel geld in is gestoken voor de besjes!

de recover van smurfvillage werkt dus niet en waar ik de back up van de ipad kan vinden????
elke oplossing is welkom[/quote]

mail opnieuw naar beeline gestuurd nu met deze engelse versie
pffff wat duurt wachten toch lang als je verslaafd aan het spel ben Drama
oma smurfin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 153
Lid geworden op: 09-05-2012 09:46

Bericht door oma smurfin » 07-08-2012 20:18

[quote="Zoetermeercity"]Hallo Allemaal.

Misschien kunnen jullie mij helpen? ik heb een Sony Experia, en heb daar Smurf Village op geinstaleerd van Android, Nu zit ik in level 18 en op 82%
Ik heb nu een heel groen scherm voor me en daar moet ik een huisje plaatsen als ik dat wil doen zegt die dat dat niet lukt omdat er geen brug naar dat land zit, ik kan er dus helemaal nix mee, de 1nige oplossing is WEER opnieuw te beginnen!

Of heeft iemand een andere oplossing?

Met vriendelijke Groet
Dennis[/quote]

De brug plaatsen?
Zoetermeercity
Newbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-08-2012 18:30

Bericht door Zoetermeercity » 07-08-2012 20:23

[quote="oma smurfin"][quote="Zoetermeercity"]Hallo Allemaal.

Misschien kunnen jullie mij helpen? ik heb een Sony Experia, en heb daar Smurf Village op geinstaleerd van Android, Nu zit ik in level 18 en op 82%
Ik heb nu een heel groen scherm voor me en daar moet ik een huisje plaatsen als ik dat wil doen zegt die dat dat niet lukt omdat er geen brug naar dat land zit, ik kan er dus helemaal nix mee, de 1nige oplossing is WEER opnieuw te beginnen!

Of heeft iemand een andere oplossing?

Met vriendelijke Groet
Dennis[/quote]

De brug plaatsen?[/quote]


dat gaat ook niet, kan helemaal nix plaatsen
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 07-08-2012 21:46

[quote="Zoetermeercity"]Hallo Allemaal.

Misschien kunnen jullie mij helpen? ik heb een Sony Experia, en heb daar Smurf Village op geinstaleerd van Android, Nu zit ik in level 18 en op 82%
Ik heb nu een heel groen scherm voor me en daar moet ik een huisje plaatsen als ik dat wil doen zegt die dat dat niet lukt omdat er geen brug naar dat land zit, ik kan er dus helemaal nix mee, de 1nige oplossing is WEER opnieuw te beginnen!

Of heeft iemand een andere oplossing?

Met vriendelijke Groet
Dennis[/quote]

Heb je al gerecouverd?
Met zo' n groen scherm kom je er nooit uit.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Plaats reactie