Vragen over Update Android 22/9

Hier Kan iedereen zijn zegje doen
Plaats reactie
Crazy-G90
Klungel Smurf
Klungel Smurf
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-07-2012 09:33

Vragen over Update Android 22/9

Bericht door Crazy-G90 » 24-09-2012 14:23

Halloo smurfjes!

Tijdje weggeweest (was heerlijk op vakantie) maar nu weer lekker aanwezig en tot mijn grote verbazing kwam er weer een paar updates van SV binnen! ineens had ik nu ook mijn eilandje, doctor smurf en mijn dierenvrienden!

Je ziet wel dat ze heel goed bezig zijn met uitbereiding want die beestjes vond ik eigenlijk best leuk om levels te updaten!
Hoever kan je de beestjes update, groeien ze? gebeuren er andere dingetjes mee of is het alleen om XP te krijgen???

Daarnaast heb ik dus ook een BELANGRIJKE vraag over het eiland???
Tot mijn grote verbazing loopt de tijd van mijn tuintjes alleen af als ik op het eiland zelf ben? Is dit een fout of is dat altijd zo geweest?
Want best vervelend als ik elke keer weer terug kom en mijn tuintje moet nog steeds 7 uur, 54 minuten....

Hopelijk hebben jullie hier antwoorden op?
(Android)
Crazy-G90
Klungel Smurf
Klungel Smurf
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-07-2012 09:33

Bericht door Crazy-G90 » 26-09-2012 22:15

Niemand??? :oops: HELP?
(Android)
xxkamphuisjesxx
Site Admin
Site Admin
Berichten: 287
Lid geworden op: 20-05-2012 18:59

Bericht door xxkamphuisjesxx » 27-09-2012 11:58

Sorry ik speel op iPad
Groetjes Sandra
Crazy-G90
Klungel Smurf
Klungel Smurf
Berichten: 21
Lid geworden op: 30-07-2012 09:33

Bericht door Crazy-G90 » 29-09-2012 10:00

Had een mail gestuurd en het probleem is bekend!



Hello Mitchell,
We are aware of an issue some users are experiencing where crops on the island are not growing when not on the island. Although we do not have a timeline for a fix at this time, we have shared it with the developers.
Thank you,
Jonas
Beeline Interactive Support
(Android)
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Re: Vragen over Update Android 22/9

Bericht door Roeli » 29-09-2012 21:04

[quote="Crazy-G90"]Halloo smurfjes!

Tijdje weggeweest (was heerlijk op vakantie) maar nu weer lekker aanwezig en tot mijn grote verbazing kwam er weer een paar updates van SV binnen! ineens had ik nu ook mijn eilandje, doctor smurf en mijn dierenvrienden!

Je ziet wel dat ze heel goed bezig zijn met uitbereiding want die beestjes vond ik eigenlijk best leuk om levels te updaten!
Hoever kan je de beestjes update, groeien ze? gebeuren er andere dingetjes mee of is het alleen om XP te krijgen???

Daarnaast heb ik dus ook een BELANGRIJKE vraag over het eiland???
Tot mijn grote verbazing loopt de tijd van mijn tuintjes alleen af als ik op het eiland zelf ben? Is dit een fout of is dat altijd zo geweest?
Want best vervelend als ik elke keer weer terug kom en mijn tuintje moet nog steeds 7 uur, 54 minuten....

Hopelijk hebben jullie hier antwoorden op?[/quote]

Hoi
Die diertjes geven idd alleen maar xp's en naar mate je ze meer eten geeft gaan ze ook in level omhoog.
Dus hoe hoger het level, des te meer xp.
Ik zit met alles op het max. Dus alle verblijven, alle dieren en alle op level 10 en alle bomen voor eten.
Regelmatig lok ik een beessie en laat die weer los. Verder gebeurt er eigenlijkbnix meer.
Wel loopt er regelmmatig een beesie door het dorp, en thats it.

Het antwoord heb je zelf al gehoord van BL zie ik, zoals bekent stopt de tijd bij sommige als ze het eiland verlaten. Heel erg lastig want dat schiet niet op natuurlijk.
Je moet gewoon je eiland tijdens een opdracht niet verlaten.
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Plaats reactie