Nederland- België

Hier Kan iedereen zijn zegje doen
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 05-06-2012 23:17

[quote="Toma4tje"]En ik kom uit stad Utrecht waar het nog steeds druilerig is en ik wil ook zo'n mooi plaatje maar snap nog steeds niet hoe het moet en mijn koffiepauze is voorbij! Misschien moet ik ook Roeli gaan roepen :lol: :lol: :lol:[/quote]

Waar blijft jou plaatje nou? Gewoon ff googelen op " smurfen "afbeeldingen" !
Dan rechtsklikken met de muis op het plaatje dat je leuk vind en kies de optie afbeelding opslaan als.
Dan staat ie op je pc( wel ff onthouden welke map.)

Kies in je profiel ( rechts boven ) de optie avatar uploaden en zoek je afbeelding op in je pc.

Je kan mij ook ff een linkje sturen waar je een leuk plaatje heb gezien, dan zet ik hem er wel op voor je. Wel ff zeggen welke afb. Als er meer zijn :-)

Een verhaaltje met misschien wat open deuren, maar als je wat aan hebt....
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 05-06-2012 23:21

Trouwens, ik ben ook geboren en getogen Utereg-ter
Dus heel hard hoef je niet roepen hoor!!
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Patrick
Baby Smurf
Baby Smurf
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-06-2012 14:19

Bericht door Patrick » 10-06-2012 15:00

[b]Lisse[/b]... het hart van de Bollenstreek, waar het vandaag stralend weer is!
(voor hen die het dan nog niet weten: tussen Haarlem en Leiden).
Inhincibhor
Newbee
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-06-2013 01:02

Nederland België

Bericht door Inhincibhor » 09-07-2013 07:23

Whoehahaha ...


België geeft noodhulp aan Nederlandse gemeente

ALKEMADE - Arme inwoners van de Zuid-Hollandse gemeente Alkemade krijgen "noodhulp" uit België. Dat schrijft de Nederlandse krant De Telegraaf.

Het gaat om etenswaren, dranken, cosmetica en andere artikelen die bij reizigers op de luchthaven van Zaventem in beslag zijn genomen. Een woordvoerster van de voedselbank in Alkemade bevestigt het bericht.


Eindelijk is het bewijs geleverd dat niet België maar Nederland buitenlandse ontwikkelingshulp nodig heeft
Plaats reactie