Backfired

Vaak komen er vragen over een quest, hier kun je de opdrachten beschrijven zodat nieuwe smurfvillage gebruikers makkelijker een antwoord kunnen zoeken


Plaats reactie
Smurfke
Newbee
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-11-2012 18:43

Backfired

Bericht door Smurfke » 03-11-2012 18:48

Ik moet nu een quest doen bij jockey smurf die backfired heet. De opdracht is als volgt: "Prove To Grouchy that there's nothing to be afraid" en de opdracht is: "Open 1 of jockeys box" maar het probleem is, ik kan geen box van jockey openen, want als ik op hem klik krijg ik die uitleg van de quest, en geen box. Wat moet ik hiertegen doen?
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 04-11-2012 02:19

hi
ik had volgens mij het zelfde probleem.
en uiteindelijk gewoon op lolsmurf met een nieuwe gift getikt en opdracht was gewoon voldaan.
ik denk gewoon ff geduld hebben.
welk level zit je nu?
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
princessp
Newbee
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-12-2012 23:06

Bericht door princessp » 01-01-2013 14:34

ik heb hier het zelfde probleem, als ik op jokey klik krijg ik de opdracht en geen box, nu dacht ik van dan ga ik nar lolsmurf met zijn kraampje maar ook dat werkte niet, wat kan ik nu doen om die quest te voltooien
Roeli
Site Admin
Site Admin
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-05-2012 23:05

Bericht door Roeli » 29-01-2013 21:09

zoals ik zei gewoon een beetje geduld.
komt vanzelf goed.

commentaar my smurfvillage
" there is nothing wrong with the quest. You can only open one gift per day from Jokey. The exclamation mark above his head is the same for the quest as it is to let you know it is gift time. Check back every few hours. Eventually, it will be gift time, and you will be able to open a gift to complete the quest."
Als ik had gewild dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!

Samsung Galaxy SII (Rooted)(Android) / Tablet iCou8GT (Rooted) / Galaxy tab 2 (Rooted)

[img]http://s17.postimage.org/7vckcfior/imagephone.gif[/img]
Plaats reactie