Trouwe buurtjes???

• Vooruit zetten van de klok is mogelijk maar kan afgestraft worden door Beeline dus doe je dat geheel op eigen risico
• Het is mogelijk om je apparaat te flashen maar hou er rekening mee dat dit niet door ons geadviseerd word omdat het je apparaat kan schaden en je daar zelf ook geheel verantwoordelijk voor ben.
Wij als forummoderators zullen daar ook geen tips over verstrekken hoe je dat kan doen

Plaats reactie
xxkamphuisjesxx
Site Admin
Site Admin
Berichten: 287
Lid geworden op: 20-05-2012 18:59

Trouwe buurtjes???

Bericht door xxkamphuisjesxx » 25-08-2012 22:13

[b]Ik heb dit gepikt van het ander forum,
Een supertip.....[/b]


Hi allemaal, 

Ik ben een trouwe lezer van het forum, ook al schrijf ik weinig. Ik lees de laatste tijd erg vaak dat iedereen bezig is met niet trouwe buurtjes op te schonen. Via het Beeline forum kwam ik op een goede tip hoe je kan zien welke buurtjes nog actief zijn en welke niet. 

Ga naar Gamecenter, en ga naar Games (onderaan de pagina). Selecteer Smurfs Village en dan Spelers (naast Ranglijst). Hier zie je alle vrienden en zie je wanneer ze voor het laatst SV gespeeld hebben. 

Hou er wel rekening mee dat mensen die op vakantie zijn ook offline zijn op Gamecenter, dus misschien is het handig om je gebruikersnaam aan te vullen met "op vakantie". 

Dit heeft mij erg geholpen met mijn burenlijst opschonen. Ik zit nu weer op 25 trouwe vrienden, en heb weer lol in het kadootjes geven. 

Smurfig weekend!
Groetjes Sandra
Martje008
Knutsel Smurf
Knutsel Smurf
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-05-2012 00:12

Bericht door Martje008 » 26-08-2012 00:05

Je moet hier blijkbaar mee oppassen want het klopt niet altijd.
xxkamphuisjesxx
Site Admin
Site Admin
Berichten: 287
Lid geworden op: 20-05-2012 18:59

Bericht door xxkamphuisjesxx » 26-08-2012 02:53

Ik las het ja, maar als ik al mijn twijfels heb over een buur dan is voor mij dit doorslaggevend...je moet was soms
Groetjes Sandra
Plaats reactie